COMENIUS - MatCH Project

Mathematics Crisis Help - The match between Mathematics and the economic crisis.

Il progetto si è concluso ed è stato svolto negli anni scolastici 2012-13 e 2013-14.

La classe coinvolta è stata la 3B (5B nell'a.sc. 2014-15)Inizia il percorso del progetto Comenius a cui partecipa la classe 3B.

Download Math Crisis Help

The project is the match between mathematics and the economic crisis. How to face daily life in Europe during this period of economic crisis and uncertainty with the help of mathematical approaches.

Comenius - MatCH Project

Sono state coinvolte scuole di

• Belgio (Menen)
  • Bulgaria (Varna)